Test Indian Scout Bobber

Het fenomeen ‘Bobber’ doet het tegenwoordig goed in de wereld van de customs. Bij Moto Guzzi, Harley-Davidson en Triumph kun je prima terecht voor zo’n af-fabriek-dikke-cruiser en nu mengt ook Indian zich in de strijd met de Scout Bobber. Er is zon, asfalt; wij gaan lekker bobberen!

Jaap van der Sar

Komend vanaf een middenklasse naked lijkt het alsof je direct plaatsneemt op het wegdek. Wat is die Indian allemachtig laag! Nog geen 650mm ruimte bevindt zich tussen asfalt en achterste. Stuur ver naar voren, voor een wat agressievere zithouding en natuurlijk de voeten ook naar de voorzijde, niet ongemakkelijk en net iets voor de knieën. Da’s overigens een paar centimeter meer richting kont dan de Scout Sixty, teneinde wat steviger stuurwerk toe te laten. Maar dat gaan we nog uitzoeken, want we stappen eerst nog even af. Gewoon om nog eens even goed te kijken. Want als ze toch één ding goed voor elkaar hebben bij de Native Americans, dan is het wel de afdeling design en afwerking. Ik...

Nieuwsgierig geworden? Deze content kunt je bekijken als je online lid bent.

Log hieronder in of registreer je nu GRATIS

Vorig artikel

Test KTM 790 Duke

Gerelateerd