Herman Brusselmans Triumph ambassadeur

Schrijver, dichter en columnist van Promotor Herman Brusselmans is Triumph Ambassadeur geworden. Die eervolle titel kreeg hij zaterdag 9 maart toen hij zijn nieuwe Triumph Speed Twin in ontvangst nam bij Triumph dealer BMC te Assenede. Brusselmans heeft daarnaast nog een Street Triple 675R en een Street Twin. Hij is een groot fan van het merk en voelt zich vereerd met het ambassadeurschap.

Herman Brusselmans was eind jaren zeventig vrij succesvol als voetballer, maar is als schrijver bekender bij het grote publiek. In 1982 debuteerde hij met de verhalenbundel Het zinneloze zeilen. Brusselmans werk wordt gekenmerkt door een hoog autobiografisch gehalte. In zijn nieuwste roman “Zo dom als Albert Einstein” laat hij zijn licht laat schijnen over de wereld van het amateurtoneel.

Naast romans schrijft Brusselmans ook columns en is hij vaak te zien in talkshows in Nederland en Belgie. Zo is hij een frequente gast bij het Nederlandse televisieprogramma De Wereld Draait Door, het spelprogramma De Slimste Mens en was hij tijdens het WK voetbal te gast bij Voetbal Inside. Door zijn column in Promotor heeft hij bekendheid vergaard in de motorwereld.

De eerste kennismaking met de Triumph Speed Twin was tijdens het Triumph preview-event in december vorig jaar te Brussel. Zijn enthousiasme stak hij niet onder stoelen of banken en daar is ook het plan geboren om Brusselmans te benoemen tot Triumph Ambassadeur voor België.

Brusselmans is trots om zich op de Speed Twin in het komende motorseizoen te mogen vertonen en zijn liefde voor het merk uit te dragen. Voor zover zijn agenda dat toelaat zal hij een aantal malen acte de présence geven op evenementen. Bovendien zal hij zich op de Triumph verplaatsen tijdens de presentaties van zijn nieuwe boek.

Triumph is blij om een bekend persoon als Herman Brusselmans in te zetten als ambassadeur. “Hermans verschijning en mening zal menigeen bijblijven, wat een positieve associatie met het merk teweeg moet brengen. Een Triumph rijder in hart en nieren is de beste reclame voor het merk die je maar kunt wensen”, aldus Cees de Rooij, general manager Triumph Benelux BV.

 

Gerelateerd

REAGEER OP DIT ARTIKEL

Reacties

  • Jack van Tilburg 10/03/2019 at 19:05

    Tja, en de columns in het Promotor magazine zijn vanaf nu geen columns meer maar advertorials natuurlijk.

    Antwoord
    • Jan 11/03/2019 at 22:19

      Puur beschouwd waren ze dat al voor hij ambassadeur werd. Maar ik begrijp uit je opmerking dat je Herman niet zo pruimt?

      Antwoord
      • Jack van Tilburg 13/03/2019 at 13:22

        Ik heb niets gezegd, of een mening gegeven over Herman.
        Je zou hooguit uit mijn tekst kunnen begrijpen dat het mij fair lijkt om het stukje proza van de heer Brusselmans niet langer als column te duiden maar als advertorial.

        Antwoord